Allhelgonaläger

Allhelgonalägret vänder sig till dig som är född år 2006 eller tidigare. Grupper av ungdomar under 18 år ska ha med sig en församlingsledare. Om det finns funderingar kring detta kontakta Daniel Brodén.

I år är temat på lägret Huvudet i himlen och fötterna på jorden, Hur är man, om man har huvudet i himlen och fötterna på jorden? Vad kan det uttrycket betyda?
Exempelvis kan det symbolisera kroppen och själen.
För någon annan kanske det symboliserar att man har en stabil grund i sin tro. För en tredje kan det vara att man har huvudet och tankarna i Guds rike och agerar efter dem här på jorden.
Att gå från tanke till handling, att ha Gud i sina tankar, att fundera kring hur man lever sitt liv här på jorden.
Ja, det finns en massa sätt att tolka uttrycket och många olika perspektiv ska vi se från och diskutera i årets Allhelgonaläger! Vad är din tolkning av uttrycket, vad tänker du på när du hör det?

Om du har frågor om dagarnas innehåll, kontakta Daniel Brodén.
Om du har frågor om anmälan eller har andra praktiska frågor, kontakta Josefin Bredberg.

Övrig information

Incheckning från kl 14.30 på onsdag. Avslut ca kl 12.00 på lördag (i stället för lunch blir det en rejäl brunch vid kl 10.30).

Svenska Kyrkans Unga och Strängnäs stift.

Ungdom: 800 kr, inkl. kost och logi.
Församlingsledare: 2895 kr inkl. kost och logi.

Våra om- och avbokningsvillkor

Vid avbokning senare än 30 dagar före kursstart debiteras hela avgiften. Vid styrkt sjukdom debiteras 20% av avgiften.
Vänligen läs våra fullständiga av- och ombokningsregler här.