Ledarnätverk för ignatiansk andlighet

Vi utforskar heldagsretreat och retreat i vardagen (bönevecka med samtal) i församlingen - glädjeämnen, utmaningar och möjligheter för dig som andlig vägledare. Anmälan till nätverksträffarna längst ner på sidan.

Den som är utbildad i att ge ignatiansk andlig vägledning och/eller har erfarenhet av att vara andlig vägledare på heldagsretreat eller retreat i vardagen (bönevecka med samtal) .

Fortbildning för att ge ignatiansk andlig vägledning vid korta retreater i församling.

Krav på förkunskaper

Utbildning i i ignatiansk andlig vägledning och/eller erfarenhet av att vara vägledare på heldagsretreat/retreat i vardagen (bönevecka med samtal).

Medverkande

Plats

Essinge församlingsgård, alternativt Zoom om det inte skulle vara möjligt att samlas fysiskt.
Kursen sker i samverkan mellan Stockholms stiftskansli och Västermalms församling.

Eva Sjödén, 08-508 940 43,
eva.sjoden@svenskakyrkan.se