Grubbelklubben 2.0 – fördjupningsworkshop

Fördjupningsworkshop, frågeskrivarverkstad och nätverkande för dig som tidigare gått utbildning i Grubbelklubben. Observera att workshopen är flyttad fram en vecka från ursprungliga datumet. Den går istället av stapeln förmiddagen måndag 18:e november.

Innehåll: Har du tidigare gått Grubbelklubbsutbildning och använt metoden i ditt arbete? Vill du vässa din förmåga att formulera frågor och komma hem med en hel drös nya frågor att grubbla med? Vill du träffa andra Grubbelklubbare och dela med dig av dina erfarenheter samt ta del av andras? Då är detta dagen för dig! Under en förmiddag samlas vi för att tillsammans workshoppa fram nya frågor, fördjupa samtalet om följdfrågor och dela utmaningar och knep med varandra.

Mål & syfte: Stärkt förmåga att formulera grubbelklubbsfrågor, tillsammans ta fram frågor att använda i skolor och andra sammanhang. Nätverkande.

Målgrupp: De som tidigare gått utbildning i Grubbelklubben och som vill fördjupa sitt arbete med metoden.

Medverkande: Lena Bergman, stiftsdiakon i Stockholms stift och Peter Kempi, församlingspedagog

Kontakt: Lena Bergman, 08-508 940 46, lena.bergman@svenskakyrkan.se

Titel: Fördjupningsworkshop